RSS 2.0
 
   

tidsresenärer

 Den 2011-12-09, kl 23:46:13
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Godkväll allesammans!
Jag är hemma efter en toppenkväll hos Joel, jag sover hemma som ni nog märker. Det blev lättast så imorgon eftersom det är lucia och lite annat. Vi kollade iallafall på Idol, julkalendern och lite film! Alldeless perfekt om ni frågar mig. Vi var inte speciellt många men kul hade vi!
Morgondagens planer är lite oklara, ska nog baka lite pepparkakor och lämna ut newbody. Som sagt även lucia och denna gången hoppas vi på att det blir bättre vilket det nog blir!
Men nu ska jag kolla på ett avsnitt One Tree Hill och sen ska jag sova! Godnatt

Förresten, jag tänkte lägga upp lite videoklipp ifrån luciakröningen också. När vi sjunger och lite annat, har hört från många att det skulle uppskattas!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback