RSS 2.0
 
   

SVAR

 Den 2011-12-27, kl 11:05:37
Filed in Frågor / Svar |   Kommentarer: 1  
 

allt bra? :D
Haha, det är toppen med mig!


Hur ska en pojkvän vara enligt dig?
Han ska vara snäll och rolig, lätt att vara med och spontan. Gärna lite småkaxig så att inte allting är gulligt utan att man kan skämta med varandra. Dock ska han vara kramig!


Har du några ärr? Eller tecken som kännetecknar din kropp?
Ja det har jag självklart, jag försökte få kort på dom men jag är för blek så dom syns inte speciellt tydligt just nu! Men jag har långa ärr på mina höfter efter en kompis hund, jag har ett födelsemärke över mitt högra knä och så har jag såklart leverfläckar och annat.


Anser du själv att du ser bra ut?
Nej det gör jag inte, jag anser heller inte att jag är ful utan helt normal. Jag är ganska nöjd med mitt utseende, alla gillar ju olika så det borde väll finnas någon som tycker att jag är snygg.


Vilket program och vilken skola vill du gå?
Jag är väldigt kluven till gymnasiet, det står mellan två linjer. MoP (music and production) och teknik. MoP ligger på katedralskolan i Skara och är en samhällsinriktad linje medans teknik ligger på de la gardie i Lidköping och är en NO-inriktad linje. Med andra ord helt olika, men för tillfället lutar det mot teknik.


Vilken kamera och objektiv har du? Kan du din kamera bra?
Jag använder mig utav Canon EOS 1100D och Sigma DC 18-125 mm
Dessa är jag väldigt nöjd och som ni kanske förstår så är det min första kamera och jag kan den inte speciellt bra! Men jag lär mig lite hela tiden.


är du kär/intresserad i/av någon? vågar du säga vem eller hur han är?
Intresserad är man väll alltid men jag gillar ingen och jag är definitivt inte kär!


när fyller du år?
13 januari


varför är du på sjukhuset ofta?
Jag har en sjukdom, läkarna vet inte vilken än tyvärr. Jag har varit på sjukhuset sedan november 2010 då jag sökte för att jag hade ont i fingrarna och inte kunde böja dem. Sedan blev det mer och mer saker jag hade ont i och läkarna tog fler och fler prover vilket har visat att jag har för lågt/högt (minnet är inte bra) ANA värde i blodet och mina njurar är inte bra. Så jag äter medicin, mest smärtstillande och åker till sjukhuset med jämna mellanrum för att hoppas att dom kommit fram till något mer.


hur lång är du?
ca 170 cm


hur ofta färgar du håret?
Aldrig gjort, jag funderar på att färga det mörkt men det känns lite sent att göra det nu.


vad har fått för betyg i respektive ämne?:
Jag har VG i allt förutom spanska, matte, historia, musik och idrott där jag har MVG.


Vad har varit det bästa med 2011?
Utan tvekan Håkan Hellström konserten i somras, det var så bra så jag tror jag dör! När jag tänker efter så kanske det var hela sommaren? Det var varmt och solen sken? Det finns inget bättre! En annan sak är att jag har lärt känna Ebba riktigt bra och det är guld värt!

     

Kommentarer
Postat av: daniel

nej vad hemskt krya på dig och jag tycker du är snygg

2011-12-27 @ 11:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback