RSS 2.0
 
   

badbadbad

 Den 2011-07-09, kl 17:13:21
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Ingen uppdatering alls igår men hann verkligen inte! Satt inte ner en stund kändes de som! Jobbade på kökets hus, det va sommarlunch så jag var där och hjälpte till att servera lite. Sen hem snabbt som sjutton för att duscha och sedan ta bussen till Götene med Julia. Där träffade vi Paulina & Karin! Saknade brudar dedär! Sen så tog vi 4 bussen till Lidköping där vi åkte till McDonalds för att äta glass, efter det åkte jag och julia hem och tog moppen till Maria där det fanns ett gott gäng med kompisar! Sen Kom vi hem vid 3 och då va det bara att sova direkt! Sen åkte Julia hem vid 11 eller något så då passade jag på att lägga mig ute och sola! Blev aningen rödlätt! Men det går nog bra, så nu tänkte jag gå på 20års kalas och sen får vi se vad som händer. Om jag hinner något ens!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback