RSS 2.0
 
   

livet tar fart

 Den 2011-07-17, kl 17:42:16
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Nu är jag hemma igen!
Har varit kass uppdatering men har inte orkat bry mig och inte haft något att skriva heller så de har varit lika bra att låta bli! Men veckan har varit så bra den kan bli! Solat och badat i 3 dagar och varit i kungshamn/smögen 2 sedan bara legat hemma och grejer idag och en till dag! Så nu är det bara att packa om för imorgon tar vi tåget till göteborg för att kolla på fotboll och på tisdag åker vi vidare till Karlskrona!
Nu sitter jag iallafall och lyssnar på mysik, tänkte ta fram gitarren. Det är garanterat det jag har saknat mest denna veckan! Så tänker sitta instängd på mitt rum hela kvällen och spela gitarr/piano. Underbart skulle jag vilja säga!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback