RSS 2.0
 
   

mitt eget försvar

 Den 2011-07-23, kl 11:17:24
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Nu är jag vaken efter att ha sovit i min egen säng i natt! Måste påpeka hur skönt det var! Så nu har jag precis ätit och ska snart ut & springa & köra lite styrka. Det behövs nu kan jag lova! Usch! Men resan till Karlskrona har varit dunderbra! När vi kom dit solade & badade vi, sen på onsdagen va vi på en båttur som slutade med att det ösregnade så de va inte så roligt. På Torsdagen shoppade vi hela dagen och på kvällen va vi & kollade på Harry Potter i 3D, riktigt bra faktiskt! Och igår gjorde vi inget särskillt förutom att åka hem, sen på kvällen träffade jag Jonatan och Joel lite med och kollade på massa filmer. Lovely, men nu ska jag göra iordning på mitt rum för snart kommer mina galna kusiner hit, ska vara barnvakt. Lovade att vara lite lekfull idag, så det är bara att ladda batterierna! Även Julia och Jonatan kommer hit en sväng för att vara lekledare! Punkt slut.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback