RSS 2.0
 
   

reaching out

 Den 2011-07-29, kl 19:41:46
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Inte uppdaterat på ett tag men har inte haft tillgång till någon dator!
Har inte gjort allt för mycket under tiden men på onsdagen va vi som sagt på Håkan Hellström! Helt sjukt vad bra han är! Så det va verkligen lyckat! Sen efteråt stannade vi och åt lite, träffade lite folk från sköve och sen åkte vi hem igen. Mycketmycket bra kväll! Och igår körde vi dem till kungshamn och sen låg jag inne resten av dagen!
Idag har jag däremot gjort mer! Först var vi hos Sarah för att äta tårta! Erika fyller år, sedan tog vi båten till Hållö, solade lite och sedan åkte vi in till kungshamn och kollade på innebandy! Rätt bra matcher faktiskt och nu är jag tillbaka i stugan igen så får väll hoppa in i duschen innan vi får gäster! Hmm.. får nog skynda mig! Om jag hinner tänker jag plocka fram gitarren lite, sätta mig uppe på berget och må galet bra!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback