RSS 2.0
 
   

snuva, huvudvärk, feber.

 Den 2011-07-04, kl 20:48:47
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Uppdaterade internet explorer och baaaaaam! Datan blev plötsligt snabb! Kan till&med vara inne på facebook nu. Lycklig tjej!
Nu har iallafall Joel precis åkt hem, han kom hit vid 5 eller något så vi har bakat paj och skrattat åt ingentin! Tror båda är sjuka så det är nog anledningen! Sovit har vi oxå gjort, så kom anton hit en sväng så vi kollade på fotboll och lite grejer. Men nu är jag själv så tänkte gå och lägga mig, helt sjukt vad tidigt jag somnar nu för tiden. Men skyller på att det är kämpigt att jobba.
Men nu ska jag som ni nog förstått gå och göra mig iordning tillsammans med Håkan Hellström i mina öron, nu är det bannemej inte långt kvar tills jag och mina tjejer åker till Lysekil för att uppleva en magisk kväll tillsammans med honom! Kommer bli förbaskat bra!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback