RSS 2.0
 
   

U T K A S T

 Den 2011-07-10, kl 10:07:06
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Nu tänker jag sluta vara så dålig på att uppdatera och bli det proffs jag en gång var! Hehe, kanske inte men det ska iallafall bli fler inlägg!
Gårdagen slutade med de värsta regnet jag sett!och självklart fick jag för mig att jag skulle gå ifrån mina kusiner som bor på andra sidan kvänum. Ingen bra idé. Men jag kom hem och va helt dyngsur, usch! Sen va det ju bara att krypa ner i sängen och försöka somna. De gick inte speciellt bra om man säger så. De värsta jag varit med om. Men när jag väl somnat så ringde telefonen, men eftersom jag inte va speciellt pigg så la vi på och smsade istället.
Efter det somnade jag runt 4 och nu är jag vaken än en gång eftersom familjen ska åka till sommarstugan. Jag och julia tänkte ta tåget ner imorgon så det blir toppen! Vi stannar ca 1 vecka så vi hoppas på bra väder!

Men nu tänkte jag plocka i ordning här lite och lyssna på musik eller något i den stilen, får se vad dagen bjuder på!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback