RSS 2.0
 
   

flickan i havanna

 Den 2011-06-15, kl 08:04:38
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Godmorgon! Nu är jag nyduschad och håller på att plocka upp lite i rummet, anton och julia kommer hit efter skolan så vi ska göra oss iordning inför 9:ans fest! Så dagen lär nog bli bra! Först har 9:orna maskerad under dagen, så det ska ni få massa bilder på lite senare! Sen hem & vara med kompisar då och efter det ska vi servera på festen. Låter toppen i mina öron! Och något som är ännu bättre är att vi får vara lediga imorgon! Så detta är sista dagen i 8:an! Köttbulle vad jag kommer sakna alla som går ut på fredag!
Men that's life och finns inget vi kan göra åt det! Men nu ska jag göra klart bildbomben från igår! Så nu lär det bli massa bilder på några dagar!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback