RSS 2.0
 
   

fruit

 Den 2011-06-27, kl 21:03:58
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Hej! Nu är jag hemma, trippen till jung gick inte speciellt bra! Det va ju ingen match? Så jag åkte till Julia istället, så vi satt och pratade & fikade. Lovely, haha hon gjorde även det omöjliga! Skulle ställa sig på stolen och ramlar framlänges med huvudet ner i marken och rumpan upp i vädret! Har inte skrattat så mycket på länge! Pratade massa minnen vi gjort hos henne och planerade sommaren lite smått! Har en riktigt bra känsla av detta! Sen när jag skulle hem gick de inte speciellt bra, kom till moppen och insåg att hennes katt hade förföljt mig, så jag gick i några cirklar. Men de gjorde även katten! Så det slutade med att jag fick ropa på Julia! Katter är ju inte min grej som ni nog vet! Så hon fick komma och hämta den, så nu är jag hemma och ska äta fruktsallad sen sova!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback