RSS 2.0
 
   

HH

 Den 2011-06-15, kl 15:34:33
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Hej! Nu är jag, julia och anton hemma! Vi bakar kladdkaka! Mumsigt! & anton har nopprat ögonbrynen, så nu är han nöjd! Vi har även strykit våra käder och annat roligt!
Har även varit och hämtat ut våra biljetter till Håkan Hellström! Känns otroligt bra måste jag säga! Haha, lyckan är total!
Så nu ska vi snart äta men innan det ska jag lägga in alla bilder från maskeraden! Dom va utklädda allt ifrån uteliggare till flygvärdinnor. Massa bra dräkter faktiskt! Sen hela eftermiddagen va vi i aulan och dukade massor! Till & med städat hela matsalen! Inte det roligaste men jag lever! Så ikväll ska vi dit och servera, det blir däremot kul eftersom vi blir festkommité nästa år, så då är det vi som bestämmer över 9:ans fest! De blir kalasers! Men nu är kakan snart klar så hinner inte sitta här mer!


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback