RSS 2.0
 
   

hugatjaka

 Den 2011-06-22, kl 17:00:41
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Usch vad jag skäms, men hinner inte blogga på dagarna som ni nog har märkt! Men jag ska försöka skärpa till mig!
Även denna dagen har gått bra och snart hade jag tänkt äta, har även kollat klart första säsongen av Glee så nu har jag ingen ursäkt till att låta rummet se ut såhär längre. Med andra ord måste jag städa, happ! Får ta det någon gång oxå! Kanske ikväll? Njae.
Ska ringa Julia när jag ätit med så då får vi se hur det blir på midsommar! Antingen fest, men vi vet inte vart vi ska vara än isåfall.. Eller så blir vi få och äter god mat bara! Tycker båda låter bra faktiskt så det spelar inte så stor roll! Sen på lördag morgon åker vi till kusten igen så hoppas på sol och bad! Vore grymt att få jobba lite på brännan igen, lovely! Haha fick även hem konfirmationskortet & jag skrattar så jag håller på att dö! Fyyy vad allas er ut, likbleka och ja rätt stela leenden om jag får säga så! Men vad ska man hoppas på egentligen? Blir väll inte allt för glada kort på tonåringar i en kyrka!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback