RSS 2.0
 
   

miami to ibiza

 Den 2011-06-12, kl 16:22:02
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Klockan börjar rinna iväg och jag är fortfarande inte klar med städandet! Hur lång tid kan det ta egentligen?! Man börjar ju undra!
Så istället för att göra klart tänkte jag göra något annat istället, något roligare! Typ lägga mig och sova, har inte mått speciellt bra idag! Vaknade med feber och dunder huvudvärk så har sovit lite under dagen & nu börjar det bli bättre! Har haft huvudvärk några dagar nu så börjar fundera på vad de kommer ifrån. Men jag blir inte klokare av det så bara att lägga det bakom sig!
& om en stund kommer julia hit så vi ska på fotboll som sagt & sen sover jag hos henne! Det börjar verkligen bli sommar nu, till och med sol idag! Underbart skulle jag vilja säga! Så min eftermiddag/kväll ser mycket bra ut!
Men nu ska jag lägga mig i soffan och fortsätta ta det lugnt!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback