RSS 2.0
 
   

vandrar uppåt

 Den 2011-06-09, kl 22:05:53
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Det blev inget inlägg innan jag åkte för datorn pajade lite eller vad man ska säga! Verkligen dags att köpa ny nu! Fast sånt kostar ju pengar och det är något jag har brist på!
Happhapp, matchen gick riktigt bra! Slutade 3-0 till oss, riktigt snygga mål. Ett nickmål av emma, ett skott bredvid målvakten av sejla och upp i nättaket utav mig (till & med vänstern) stolt! Så detta är vi nöjda med!
Nu hade jag iallafall tänkt gå och lägga mig! Så galet trött så det finns inte och imorgon börjar skolan med idrott så kan behöva lite sömn!
Men innan det, nu är det inte långt kvar till skolavslutningen! 4 skoldagar för min del, helt jäkla underbart! Mindre underbart är att jag ska till sjukhuset samma dag som skolavslutningen/studenten! Ska även in på en njurundersökning eller vad man ska säga om någon vecka så nu hoppas vi på det bästa!

 

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback