RSS 2.0
 
   

swing it baby, swing it

 Den 2011-03-08, kl 17:49:30
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Nu har jag varit duktig!
Gjort svenska läxan och pluggat på engelska provet så nu blir det att ta tag i matten oxå. Har även kollat på 2 One Tree Hill avsnitt och fått massage! Underbart,
snart ska vi väll äta tror jag med, så tänker inte ödsla tid här! Tyvärr har jag ju varken min vanliga mobil eller dator så kan inte lyssna på musik nu.. Blir 4 jobbiga matteläxor!



vill tillbaka, allt va enkelt! Minnen för livet och tror aldrig jag skrattat så mycket under en vecka!
Skönaste personerna på planeten finns i Egypten, ständigt fulla 40-åriga tyskar som raggar, underbara underhållare, läskiga strandvakter, otroligt många killar med vaxade ögonbryn, charmiga busschaufförer och så himla mycket mer,
En underbar vecka ♥

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback