RSS 2.0
 
   

10 saker ni inte visste

 Den 2011-11-14, kl 23:16:00
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 

Jag fick en liten idé utav min vän Ebba som berättade 10 saker ni antagligen inte visste om henne så jag tänkte att jag oxå kunde göra det.

  • Jag är livrädd för katter.
  • Jag sjunger dygnet runt och det låter långt ifrån alltid i närheten av bra!
  • Jag har väldigt lätt i skolan så därför orkar jag inte bry mig så mycket om att plugga eller göra läxor.
  • Jag är högljud.
  • Jag pratar ofta för snabbt och otydligt.
  • Jag är social.
  • Jag gör saker utan att tänka som jag ångrar efteråt.
  • Jag byter mobil ofta för att de går sönder.
  • Jag blir ofta kallad dum/osmart.
  • Folk som inte känner mig/tror att de känner mig brukar döma mig.

Nu vet ni antagligen lite mer om mig, skulle kunna säga massvis med saker men det får jag göra en annan gång för nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon! NERVÖS!


 

     

Kommentarer
Postat av: ebba hofling

du är min otroligt dumma, blond, klantiga, rädda och alldeles underbara vän <3

2011-11-15 @ 09:02:10
URL: http://ebbahofling.blogg.se/
Postat av: Anna Fahlgren

Sv: Stumpan! Jag tycker om dig!

2011-11-15 @ 20:14:07
URL: http://fahlgrenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback