RSS 2.0
 
   

15'11'11

 Den 2011-11-15, kl 20:36:50
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Förutom det så har vi haft volleyboll träning, gick lite sådär men jag tror vi gör framsteg med spexet. Sedan kom pappa och hämtade mig så åkte vi till Lidköping, gjorde hålet och sedan kom Ebba och Ida, lite sena till själva piercingen men vi gick lite på stan. Hängde ett bra tag på Åhlens. Sedan åkte jag hem igen och nu tänkte jag plugga innan jag kollar på fotbollen, dock vet jag inte när den börjar!
Sedan ska jag sova eftersom det är en ny dag imorgon. Tyvärr.

     

Kommentarer
Postat av: pernilla

vad skrattar du åt vavavavavava??

2011-11-16 @ 11:43:22
URL: http://pilaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback