RSS 2.0
 
   

2/5 lediga dagar har gått

 Den 2011-11-01, kl 15:26:42
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Pluggandet går sådär, städandet går sådär, så jag tänker ta en pause och sätta mig med gitarren! Det blir toppen! Men sen måste jag verkligen ta tag i mitt liv. Jag som började så bra! Men det är bara att kämpa på och kanske ta en liten tupplur? Om jag ska orka vara vaken och träna ute när klockan är 20.00 egentligen 21.00 så kan jag behöva sova! Fy, och när det är bäcksvart ute blir man ju inte piggare! Men det ska bli jättekul att röra lite på sig!
Förövrigt är jag väldigt spänd på tidningen imorgon, hoppas verkligen att lucia artikeln är med. Jag är nyfiken på vilken gruppbild han valde med tanke på att vi fick göra så mycket konstiga saker på fotograferingen!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback