RSS 2.0
 
   

biograf grand i skara

 Den 2011-11-19, kl 23:16:40
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Denna dagen har varit totalt kaos måste jag säga men ändå så otroligt bra! Först fotboll och sedan hem, göra mig iordning och åka till Jung. Bli hämtad av Julia för att sedan gå och äta & bio. Fick en liten chock när jag kom in, mer behöver jag inte säga och som vanligt gör vi bort oss under filmen. Började skratta och ja, men det är sådana vi är. Det var iallafall lite humor. Sedan gick alla ut, men filmen var inte slut? Så det slutade med att nästan llihop stod längst upp i salongen och kollade klart på filmen som förövrigt var otroligt bra! Allt som behövs i en film var med, fast jag tycker det var oerhört dåligt att det bara är 11 års gräns med tanke på vissa scener och att jag själv blev rädd ibland! Men helt klart värd att se!

     

Kommentarer
Postat av: ebba hofling

vi är snygga

2011-11-20 @ 12:20:30
URL: http://ebbahofling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback