RSS 2.0
 
   

början på vecka

 Den 2011-11-14, kl 17:19:44
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu är jag hemma och är i full gång med att laga mat! Det blir inte speciellt nyttigt eller komplicerat men det är iallafall mat så jag är nöjd! Lucian gick ganska bra faktiskt, det är väll alla solon och stämmor som spökar lite men det ska vi nog hinna rätta till innan den 3e då kröningen är! Det ska bli otroligt spännande att se vem som vinner så ni får inte glömma att rösta på eran favorit! Röstsedlar finns i tidningen NLT och det är bara att följa anvisningarna som står! Inte speciellt krångligt!
Förresten, jag blev alldeless chockad när min lärare tvingade iväg mig till kafeterian idag, jag hade nämligen inga lektioner utan jag skulle stå i cafét och hjälpa alla som ville köpa fika. Så jag tillbringade min dag där tillsammans med Daniel och sedan sprang vi iväg på idrott. Helt okej om ni frågar mig!
Men nu måste jag äta för jag ska iväg och träna sen!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback