RSS 2.0
 
   

breaking dawn

 Den 2011-11-19, kl 16:23:37
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 

Energin är helt slut och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta? Jag tycker inte att resultaten var helt rättvisa! Vi spelade inte alls speciellt dåligt! Men det är inget att göra åt, som ni nog förstod så gick cupen inte så bra. Ebba skadade sig efter 2 minuter in i första halvlek så vi hade ingen målvakt vilket gjorde att magdalena hoppade in. Gjorde en toppeninsatts, dock blev vi en mindre avbytare på anfall/mittfält vilket gjorde att vi tappade lite och när även hon skadade sig i andra matchen och emelie fick ställa sig i mål var det kaos på alla sätt! 6-7 minuter kvar och inga avbytare! Toppen? Nej. Men det gick ganska bra, magdalena stod resten utav cupen så det löste sig. Värre är det med Ebba som nu går på kryckor och som nog ska till sjukhuset på måndag om det inte blir bättre men det hoppas vi så klart!
Så efter en dag med fotboll övergår jag nu till att sminka mig och byta om. Jag och Julia ska ut och äta sedan gå på bio. Jag är så spänd så jag vet inte vad jag ska ta mig till! En av världens snyggaste person på skärmen i två timmar, to die for! Har längtat hur länge som helst på att få se denna filmen, har tyvärr hört att de har missat lite saker som var viktiga i boken men jag har inte läst dem så det spelar inte så stor roll. Hade därför tänk att göra det för en gångs skull. Läsa är ju inte riktigt min starka sida men Twilight böckerna verkar vara så otroligt bra så då måste ju jag med läsa dem!
Ne nu hinner jag inte sitta här, måste göra mig klar och packa ihop Ebbas saker som hon lämnade här!

     

Kommentarer
Postat av: ebba hofling

2011-11-19 @ 17:53:26
URL: ehttp://
Postat av: ebba hofling

tack för att du finns

2011-11-19 @ 17:54:09
URL: http://ebbahofling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback