RSS 2.0
 
   

De la gardie

 Den 2011-11-16, kl 15:23:51
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Jag skrev inget imorses men jag var så trött så jag gick upp sent vilket gjorde att jag inte hann sätta mig vid datorn! Därför gör jag ett lite längre inlägg nu, skolan var ganska seg. Jag fick inte mycket gjort men vi fick iallafall veta engelskaprovet och jag är ganska nöjd! Det var delat i 3 delar, en fick jag VG på (ett poäng från MVG) , en annan VG+ och den sista MVG. Så jag är lite missnöjd att jag inte fick MVG på två delar. Men jag ska inte klaga! Sedan var det elevensval, vi satt mest och lyssnade på musik. Inspirationen flödade inte om man säger så, oh nu är jag hemma. Ska äta lite, är vrålhungrig. Sedan ska jag hoppa in i duschen och plugga innan jag åker till De La Gardie för att kolla om ror jag ska kolla på Ekonomi Juridik, låter ganska smart va? Såklart lite annat med. Vad har ni tänkt att gå om ni inte redan går/har gått? Kommentera gärna och ge mig lite tips!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback