RSS 2.0
 
   

Facebook hackat?

 Den 2011-11-20, kl 18:16:21
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu sitter jag och lyssnar på musik, det var väldigt lugnt på jobbet så jag passade på att läsa lite i pumans dotter som vi ska ha läst klart tills på torsdag. Nu är jag iallafall halvvägs, men det är en bit kvar. Spanskan har jag inte kollat på än, så det borde jag göra snart! Om jag ska kunna klara av teknik så får jag ta tag i skolan nu. Inte för att jag någonsin skitit i den, men jag kanske får anstränga mig lite mer.
Jaja, nu är det städning som står på schemat och om jag blir klar med det blir det plugg. Yeah.
Sen får jag se om jag hinner kolla lite på One Tree Hill som jag fick låna utav Julia igår igen!

Förövrigt så undrar jag vad som hänt med facebook? Blivit hackat? Något virus? Har alla blivit galna? Jag har ingen aning men det är porr överallt och vad jag har förstått så är det inte det man ska använda just facebook till. Blir faktiskt lite trött på detta, jag menar det är ju flera 1000 barn som använder det. 

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback