RSS 2.0
 
   

färga håret

 Den 2011-11-04, kl 09:32:26
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Godmorgon!
Nu har jag ätit frukost och efter många om och men tog jag mig upp ur sängen och märkte att jag faktiskt har träningsvärk! Älskar det om jag ska vara ärlig, finns nästan inget skönare än träningsvärk! Iallafall och jag har ont i mitt knä, fick det när vi var i Skara igår så får se om det blir bättre under dagen! Känns nästan som att jag sträckt mig men vad är chansen?
Nu ska jag iallafall iväg och sjunga lite, hur det ska gå vet jag inte eftersom morgonrösten är ett faktum. Låter sisådär, men det är väll bara att vänja sig eftersom luciatågen kommer vara 07.00 på vissa företag. Blä säger jag bara! Jag är definitivt ingen morgonmänniska och så ska man sjunga på det? Ingen bra kombination.
Men men. Måste även plocka ordning lite här hemma, speciellt i mitt rum eftersom Ebba kommer hit! Flickan har spenderat hela lovet i Gävle så vi har inte setts på ett tag, därför kommer jag krama ihjäl henne när hon kommer hit! Eller kanske missfärga hennes hår med flit så hon måste stanna längre?
Nej så elak är jag inte! Som ni märker har jag inget vettigt att säga så detta var allt!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback