RSS 2.0
 
   

fotbollsgalan

 Den 2011-11-07, kl 22:14:40
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Just nu bubblar jag! Blir faktiskt lite sur på att Zlatan vunnit guldbollen 5 år i rad. Visst han är en jättebra fotbollsspelare men vad har han gjort för svenska landslaget den senaste tiden? Inte speciellt mycket. Som tur är så säger han själv att han skulle gett den till Kim Källström och det tycker jag är rätt!
Nog pratat om guldbollen, Lotta Schelin fick diamantbollen!
Hmm.. träningen gick ganska bra faktiskt. Löpträning är bland det tråkigaste jag vet men vi var 5 stycken så det var helt okej trots allt! Så nu är jag nyduschad och tänkte krypa ner i sängen och sova! Trött som vanligt! Ska även läsa igenom kemin och engelskan.
Jag menar hur smart är det att lägga prov direkt när man kommer tillbaka från ett lov? Lovet är ju till för att slippa plugga och därför gör ingen ungdom det. Sedan kommer vi till skolan och lärarna klagar på att vi varit lediga en hel vecka så vi har hunnit plugga? Icke sa nicke! Så fungerar det inte!

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag blir med sur!

2011-11-08 @ 21:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback