RSS 2.0
 
   

från städning till läxor

 Den 2011-11-08, kl 17:25:34
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu är rummet klart, jag har packat lite smått för imorgon så nu ska jag sätta mig med glosorna! Kanske hinner iväg och träna idag ändå? Vet inte om jag kanske ska göra det ändå, det är ju trots allt 1 timme och 40 minuter kvar så det får nog bli så! Eller jag vet inte säkert, annars får jag ut och springa imorgon efter skolan. Det kanske är bättre? Torsdag hinner jag iallafall INTE! Först är det skola, sedan volleyboll träning (inte som det låter) sedan iväg på lucia direkt efter och sedan springa till fotbollsträningen. Ganska fullt upp om man säger så! Men det är skönt att veta vad man ska hitta på!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback