RSS 2.0
 
   

fredag kväll

 Den 2011-11-04, kl 17:36:09
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu har Ebba åkt hem, det blev riktigt bra när vi färgade hennes hår måste jag säga! Inte så mycket ljusare men lite brunare! Så det blev jättefint, vi har även varit och köpt hudfärgade tights och jag hittade ett läppstift i mammas sminkväska! Så nu är allt klart för imorgon, det största problemet är nu vilka skor jag ska ha! Så jag tänkte tvätta mina kängor och så får jag se imorgon hur mina fötter mår! Just nu hade jag gärna gått barfota men det håller nog inte i längden! Så detta ska bli jättekul! Min första årsfest! Hmm.. lucian gick förövrigt sisådär, lät inte lika bra som sist men detta ska nog gå bra trots allt!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback