RSS 2.0
 
   

Gymnasium Skaraborg

 Den 2011-11-20, kl 09:54:54
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Jag har inte drömt någonting? Brukar alltid komma ihåg lite vad jag drömt men icke.
Så nu tänkte jag gå och göra de andra sällskap vid matbordet, insåg precis att jag ska iväg till jobbet om en timme ungefär så det är väll dags att skynda sig lite.
Jag tänkte faktiskt ta med mig och plugga lite ifall det inte är så mycket kunder och när jag kommer hem är det vad jag ska göra med. Plugga alltså, och när man tänker på plugg så börjar man tänka på gymnasiet och får ännu lite mer ångest.. Fy.. Men nu har jag nog räknat bort ekonomi (haha rolig jag är) och även media. Så nu är det mellan teknik och MoP vilket är otroligt olika program så som det ser ut nu kan jag inte bestämma mig.. Sen är jag ju såklart orolig över om jag kommer in eftersom jag kommer få göra frisök på vilken linje jag än vill gå eftersom att Vara kommun har valt att inte vara med i Gymnasium Skaraborg och det gör mig ju galen! Varför ska dom alltid vara så egoistiska? Nu flyttar ju ungdomarna härifrån så att de ska komma in på gymnasiet lättare! Idioter..
Förövrigt så längtar jag något sjukt mycket efter sommaren igen..

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback