RSS 2.0
 
   

IDOL 2011

 Den 2011-11-25, kl 15:29:45
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 

Fredag eftermiddag är ganska okej trots allt! Nu ska jag äta lite och sen får vi se vad jag hittar på, tänkte iallafall mejla till några skolor nu, får se vad dom säger om att jag kommer dit en dag och kollar på dom olika programmen. Det känns som att jag behöver det iallafall. Förresten så var det ingen lucia idag? Så jag tror jag får sitta instängd på mitt rum och öva lite, inte långt kvar nu.
Kvällens planer är fortfarande suddiga, jag kanske ska åka till Julia. Kolla på idol med henne och kanske Maria, annars ska jag göra det hemma med mamma och Elin.
Nu vet jag vad jag ska göra! Jag ska ta fram min kamera och ta lite kort. Jag ska även skriva önskelista.. Har kommit på massvis med saker jag vill ha nu!

     

Kommentarer
Postat av: pernilla

ey annagumman,

1. jag har tagit den bilden hihih

2. jag saknar dej massor!

3. lova att du publicerar din önskelista på bloggen sen

<3

2011-11-26 @ 16:22:32
URL: http://pilaan.blogg.se/
Postat av: Anna Fahlgren

Haha!

1. det har du!

2. jag saknar dig med!

3. ska bli! <3

2011-11-27 @ 19:55:40
URL: http://fahlgrenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback