RSS 2.0
 
   

inomhusskor

 Den 2011-11-12, kl 14:49:19
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Trippen till Vara gick faktiskt ganska bra! Hittade ett par skor jag kan köpa ifall jag inte hittar några bättre i Lidköping och hittade även en otroligt skön säng! Så får se hur vi gör med den.
Nu ska jag iallafall äta och sedan får jag väll hoppa in i duschen om jag ska hinna det innan vi ska bort.
Dagens upptäckt gjorde mig otroligt glad, jag insåg att jag stavat fel när jag sökte på Collin McLoughlin på Spotify och hade därför inte fått upp några träffar. Men han finns visst på Spotify! Så nu lyssnar jag för fullt! Blev jätteglad. Hittade även lite andra låtar som jag inte hört honom göra, så det var kul!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback