RSS 2.0
 
   

kemibok

 Den 2011-11-08, kl 21:14:21
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Godkväll allesammans!
Nu är jag redo för att inta sängen tillsammans med min kemibok. Förstår inte riktigt varför vi ska ha prov som handlar om miljöproblem i kemin men det är säkert väldigt meningsfullt! Jag hamnade framför tv:n tillslut ändå! Framför EMA igen, varför förstår jag inte riktigt med tanke på att det har gått i 3 dagar nu och idag visades bara vilka som vunnit priserna. Men det är alltid lika kul!
Morgondagen ser iallafall ganska lugn ut, eller väldigt lugnt ut rättare sagt! Jag ska till skolan och sedan är det plugga som gäller, ska även träna på ett eller annat sätt! Mun nu ska jag gå och hämta spikmattan och plåga mina axlar lite, har nog aldrig haft så ont i dem som nu! Usch! Massage är vad jag behöver!
Kanske lägger upp något videoklipp imorgon med eftersom vi har elevensval = musik tillsammans med Sanna!

     

Kommentarer
Postat av: terese

Jag vill höra mer!

2011-11-08 @ 21:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback