RSS 2.0
 
   

Kökets hus

 Den 2011-11-17, kl 15:23:42
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Nu tänkte jag åka och jobba, känns väll inte allt för kul efter en hel dag i skolan men vad gör man inte för lite cash? Så snart ska pappa köra iväg mig och när jag kommer hem ska jag sova eftersom imorgon är det prov och jag ska orka med Ebba hela kvällen och natten! Det sista är ingen risk att jag inte klarar av, hon gör en alltid på bra humör! Så det ska bli jättekul att hon sover här och sedan på lördagen är det cup! Ska bli grymt kul, tyvärr missar jag ett öppethus som jag gärna hade gått på eftersom dom har lite fler olika teknik inriktningar men det är så det är! Nu ska jag åka! Chao!

     

Kommentarer
Postat av: ebba hofling

saknar dig stumpis!

min röv har gått sönder, lagom inför cupen..

2011-11-17 @ 21:16:40
URL: http://ebbahofling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback