RSS 2.0
 
   

krångel som vanligt

 Den 2011-11-01, kl 12:02:03
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 

Nu är det så att publishme.se (sidan där man uppdaterar inlägg och annat på blogg.se) krånglar otroligt mycket idag! Så jag vet inte hur mycket jag kommer uppdatera, förhoppningsvis fixar dom det snart men annars får vi se hur det blir!
Dagen ser ut exakt som jag sa igår, plugg och träning. Tänker iallafall åka dit och vara med på det jag kan. Nu orkar jag inte sitta hemma mer, har inte rört på mig på en vecka nu så jag tänker träna. Våra klubbträningar börjar också snart, på torsdag! Detta innebär att vi ska få träffa våran nya tränare! Jag är riktigtriktigt taggad på det faktiskt, ska bli svinkul med lite förändring! Hoppas detta hjälper oss att vinna serien med!
Ne nu ska jag plugga ordkunskap på både svenska och engelska, mindre taggad.

     

Kommentarer
Postat av: halina

För mig med! Katastrofalt

2011-11-01 @ 12:20:49
URL: http://http:/grus.blogg.se/
Postat av: devote

Därför man ska ha devote

2011-11-01 @ 14:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback