RSS 2.0
 
   

kvalitétid

 Den 2011-11-28, kl 20:36:43
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Jag suger helt enkelt. Hade gärna sluppit gå till skolan denna veckan, det är så nedrans mycket och jag är förkyld. Lucian tar kål på mig, jag hinner inte med något jag vill, skippade till och med träningen idag för att plugga.. Så på torsdag hoppas jag verkligen att jag mår bra och att jag är klar med allt som har med skolan att göra! Men nu tänker jag iallafall ringa Ebba, och imorgon kommer hon hit för vi ska baka. Tänker tvinga henne att hjälpa mig med fysiken och sedan ska jag uppträda! Låtarna sitter helt enkelt inte så vi får se hur det går!

     

Kommentarer
Postat av: ebba hofling

tvinga mig va? tss snäll du är ;)

har jag ingen egen åsikt heller ?

nemen nu vet jag hur de är att leva i förtryck, att inte få bestämma eller tänka själv, jävla diktator du är! älskar dig, puss

2011-11-28 @ 22:09:14
URL: http://ebbahofling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback