RSS 2.0
 
   

One Tree Hill vol. 7

 Den 2011-11-22, kl 21:42:08
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Tävlingen börjar få lite deltagare. Sprid gärna vidare eftersom ju fler deltagare desta dyrare priser kan jag fixa.

Mer att säga om min dag är väll att jag varit ganska duktig trots allt, plockat ordning lite på rummet och nästan läst ut boken. Spanskan har jag kollat igenom lite snabbt så den ska jag lägga all energi på imorgon. Vet inte om jag ska gå till skolan imorgon, det känns inte så nu iallafall. Kanske lika bra det så det inte blir någon epedemi som förra våren eller när det var. Vi var ca 5 st i våran klass som gick i skolan i en vecka ungefär. & andra sidan är det lucia som jag måste gå på!
Jag får lite ångest av att tänka på det, det är bara 11 dagar kvar till kröningen och jag måste erkänna att jag inte kan låtarna helt och hållet. Kanske dags att börja plugga lyricsen. Det är nog det bästa!
Men nu ska jag gå läsa igenom spanskan och sedan ska jag kolla på One Tree Hill innan jag somnar, måste även prata med mamma om hur jag ska göra imorgon!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback