RSS 2.0
 
   

Photoshop 10.0

 Den 2011-11-21, kl 22:01:16
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu är jag klar med Nathalies blogg, hoppas att hon blev nöjd! Det var inget avancerat jag gjorde utan fixade en ny header och så flyttade jag menyn lite. Men jag tycker det blev ganska bra trots allt, vet inte vad jag skulle gjort utan mitt kära Photoshop 10.0! Använde 8.0 innan men dessa är otroligt lika, förutom att det inte är några buggar i 10.0 så det är verkligen värt att prova ifall ni tycker om att redigera.
Nu ska jag iallafall lägga mig och sova, ögonen stängs snart automatiskt tror jag. Hmm, kanske ska försöka läsa lite innan jag faller i dvala? Haha det fulaste jag någonsin skrivit i bloggen? Nästan så jag tror det. Ännu ett tecken på sömnbrist.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback