RSS 2.0
 
   

Piercing - Tragus

 Den 2011-11-15, kl 20:08:59
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu är min efterlängtade piercing klar! Nöjd så det står härliga till och det gjorde inte alls så ont som jag trodde! Jag var som sagt på ONE WAY i Lidköping. En ny studio som bara ägnar sig till piercingar som ägs utav två tvillingar! Jätte proffsiga och studion var jätte fin. Den jag har är en 1.2 mm stav och jag är jättenöjd. Det tog ca 3 minuter från att jag la mig på båren tills att jag gick därifran igen så det var jätte bra! Jag var så otroligt nervös så jag skakade nästan när han skulle stoppa igenom nålen, men det gick bra! Eftersom jag inte såg när han gjorde vad så kan jag inte förklara speciellt bra men det som gjorde ont var när han satte fast tången, stoppade i nålen och stoppade i smycket. Han gjorde såklart väldigt mycket andra saker med så det var inte speciellt farligt! Nu efter gör det inte heller så ont, det är ett tryck över örat men det är väll inte så konstigt, det sved även lite efter ca en timme men det gick över lika fort.
Det är nog ganska många som håller med om att kulan är väldigt liten, men den får jag byta till ett annat smycket när det läkt och läktiden är 1-3 månader men dom rekomenderar att inte byta innan tre månader om man inte går tillbaka till studion och gör det!
Jag har inte vågat pilla på det så jag vet inte om det är ömt, skulle gärna kolla ifall man kan lyssna på musik i hörlurar men det känns så onödigt att utsätta mig för det ifall det nu skulle göra ont!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback