RSS 2.0
 
   

sängen nästa

 Den 2011-11-19, kl 00:01:51
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
Nu ska jag och Ebba sova! Vi behöver inte upp så tidigt imorgon vilket är skönt, men vi behöver ändå sova nu. Eller ah, jag somnar snart rättare sagt!
Förutom att fixa med newbodyn som gick lite sådär men nu är det nog fixat vi har även kollat på idol och jag måste säga att Moa är min gud! Helt rätt låtval och ja vad ska man säga? Tyvärr åkte Amanda P ut, lite synd eftersom jag gillar henne mer än den andra Amandan, även Molly var duktig idag! Det märks att det inte är många kvar nu, riktigt bra allihop. Det är inte kul när någon åker ut längre..
Jag hinner nog skriva imorgon innan vi åker! Godnatt

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

så bra!!!!

2011-11-19 @ 23:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback