RSS 2.0
 
   

skärpning

 Den 2011-11-09, kl 07:52:40
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 3  
 

Nu ska jag skärpa mig när det gäller bloggandet! Det ska komma nya & fräsha bilder och roligare inlägg! Ingen idé att skriva flera gånger om dagen om det ändå står samma sak varje gång! Jag får skylla på att jag inte satt vid datorn så mycket på lovet så jag kom in i en svacka, men nu är jag på väg uppåt igen!
Jag tänkte komma med Ebba om hon kanske vill ut och fota på lördag? Så om du läser detta får du gärna höra av dig för jag kommer glömma av det annars!
Min morgon har varit delvis lugn, vaknade av att någon sms-bombade mig, har dock inte numret och det finns inte på hitta så jag har ingen aning om vem det var men det var säkert väldigt viktigt!
Sedan har jag ätit frukost och insett att jag verkligen brände mig på tungan när jag lagade mat igår, AJ! Det gör ju fortfarande ont! Men det blev iallafall gott!
Men nu ska jag göra mig i ordning för att sedan gå vidare till skolan i dimman, haha jag tror jag behöver gå på terapi för mörkrädda eller något. Får rysningar utav dimman så Nelly kommer få springa till skolan med mig idag!

     

Kommentarer
Postat av: ebba hofling

Jag kan inte på dan, jobbar då vettu! men vi kan väl ta typ lördagen veckan där på eller söndag? så kan vi mysa på kvällen på lördagen, do you gett it?

Puss

2011-11-09 @ 08:09:04
URL: http://ebbahofling.blogg.se/
Postat av: jihad

när tog du denna bilden :)

2011-11-14 @ 16:41:29
Postat av: jihad

2011-11-14 @ 16:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback