RSS 2.0
 
   

spegla sig

 Den 2011-11-24, kl 21:38:19
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Min dag har varit ganska toppen måste jag erkänna! Träffade Ebba på fotbollen och nu lutar det till att jag ska träffa henne i helgen, äta oss tjocka på pizza och annat! Så det låter toppen, på dagen ska jag nog in till Vara. Eller jag ska inte till Vara ifall Julia kan hänga med, annars får jåg lite problem! Tänkte att jag kunde kolla med Sanna i så fall! Awsome, ne nu ska jag kolla på Djävulen bär prada så jag hinner inte sitta här egentligen!
Morgondagen är fortfarande oklar, kom precis på att jag jobbar på söndag! Ebba myset kan inte hålla på hela natten.. Hon jobbar ju med så det blir antagligen jämnt. 
 

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback