RSS 2.0
 
   

succé

 Den 2011-11-04, kl 22:47:44
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 
Kan stolt säga att denna kvällen varit toppen! Började med att fälla några tårar till "The last Song" och efter det började IDOL. Som sagt, grymt program! Är besatt av det.. och Moa? Hon är min gud! Hon och Robin kommer stå i finalen om 5 veckor. Det hoppas jag iallafall, dom är så överlägsna mot resten utav deltagarna.
Morgondagen kommer bjuda på lite allt möjligt, först ska jag träffa min granne en snabbis och sedan kommer Stina hit för vi ska på innebandy med seniorlagen och efter det blir det årsfest för hela tjocka JK10! Ska bli super kul! Men nu tänker nog jag krypa till sängs och kolla på film!

     

Kommentarer
Postat av: fan av moa

bästa jag varit med om!

2011-11-04 @ 22:50:58
Postat av: toppemm

idols stjärna!

2011-11-05 @ 11:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback