RSS 2.0
 
   

toppen dag!

 Den 2011-11-10, kl 21:51:05
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu funkar allt som det ska igen och jag är överlycklig! Min kära faster har äntligen bokat tid till mig eftersom jag ska pierca mig! Är så glad så jag kan spricka, fick näligen det i present när jag konfirmerade mig men det har inte blivit av förrän nu på tisdag! Så om 5 dagar är det gjort, woho!
Dagen har varit väldigt bra annars med, volleybollen gick perfekt och lucian med! Jag ska tydligen sjunga solo vilket gör mig lite skakis men det ska nog gå bra! Träningen gick lite sådär, benen var helt slut men så är det ibland!
Morgondagen är blandad med skräck och förtjusning, först är det prov i skolan som jag gärna hade hoppat över! Sedan hem och ta det lite lugnt med Julia, Elin ska på torsbo så vi ska göra henne fin! Ska bli super kul! Sedan åker vi till Vara för att släppa av pappa, Elin och Elins kompis Elin (blev mycket Elin) ska även springa in och kolla om det finns några inomhusskor att köra annars får jag göra det på tisdag i Lidköping. Efter det åker vi till Johanna där vi ska ha myskväll alla tjejer, eller ah Jag, Julia, Johanna och Maria tror jag det är som ska vara med! Kolla på IDOL hoppas jag, annars får jag väll kolla i mobilen. Sedan vet jag inte om jag sover där eller om mamma hämtar mig! Det löser sig alltid!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback