RSS 2.0
 
   

nike

 Den 2011-11-13, kl 17:20:40
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 3  
 

Nu är jag hemma igen, dagen blev riktigt bra! Handbollen var hyfsat rolig att kolla på och jag fick köpt både inneskor, pannband och vantar! Så nu kan jag garanterat spela cup i helgen! Toppen glad! Efter Skövde trippen åkte vi till farmor och farfar, träffade lite utav släkten, åt god mat och nu är vi som sagt hemma igen! Pratar lite med Julia och så.
Känns allmänt tråkigt med måndag imorgon, men det är lite lucia övning och så är det träning. Så jag ska nog överleva! Skönt att det inte är speciellt mycket i skolan heller!
Men nu har jag lite annat som måste göras, kolla på tv t.ex. är ganska lat..

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymma skor!

2011-11-13 @ 18:33:48
Postat av: agnes davidsson

du är fin och jag gillar verkligen din blogg!

2011-11-13 @ 20:29:55
Postat av: hanna stångberg

fin blogg ;)

2011-11-14 @ 14:33:04
URL: http://nattstad.se/hannastangberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback