RSS 2.0
 
   

15.14

 Den 2011-10-17, kl 15:13:45
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Fösta gången på jättelänge jag inte skriver ett morgoninlägg! Men jag gjorde det för edå så är jag helt slutran skull, mitt humör var långt ifrån på topp!
Jag pallrade mig iväg till fritids med snigelfart imorses och jag kom precis hem nu! Det känns mycket bättre nu som tur är, fast det gör fortfarande ont. Första dagen gick iallafall bra, det var bara 7 barn så det var inte speciellt ansträngande. Men ändå så är jag helt slut så jag tänker slänga mig i sängen och kolla på The Hangover part 2 tillsammans med en skål glass! Känner att jag behöver vara lite onyttig ett tag! För nu i veckan ska jag och Ebba börja träna eftersom fotbollen snart har uppehåll. Så vi ska gymma och lite annat, därför jag äter glass. Jag måste ju ha något att förbränna!
Skämt & sido, nu måste jag starta filmen om jag ska hinna iväg till kl 17.00!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback