RSS 2.0
 
   

2 delen av svaren på frågorna!

 Den 2011-10-14, kl 17:03:34
Filed in Frågor / Svar |   Kommentarer: 1  
 

vilka okända bloggar läser du?
ebbahofling, ebecka, pilaan, sofiaka

vem saknar du just nu?
Jag saknar många just nu! Pernilla bland andra!

kan du klia dej själv under fötterna eller är du för kittlig för det?
Defentitivt för kittlig!

har du varit otrogen med att baka kladdkakemuffins med någon annan under tiden jag har varit borta?
Lovar att jag inte bakat muffins på länge nu!

om du fick välja vilket klädesplagg som helst som du skulle få i din garderob, vad skulle det vara?
Ett par Jeffrey Campbell skor utan tvekan!



sminkvideooooooo?:D
Det är jag för lat för och sminkar mig inte speciellt mycket!

göra en bilddag, dvs ta med kameran vart du än går och sedan lägger du upp en bildbomb på hela dagen
Ååååh vad jobbig du ska vara! Men det får jag väll fixa för din skull!

sista frågan, jag saknar dej såå här mycket <-----------------------------------------------------> men hur mycket saknar du mej, hihihihi?(a)
Jag saknar dig dundermycket pluttan!
För er som inte vet så är den konstiga personen som ställt de första 7 frågorna min barndomskompis!

kan du lägga ut fler bilder på dig?
Kan jag väll!

hur mycket tränar du?
Just nu är det två gånger i veckan men i vinter blir det nog lite mer skulle jag tro!

hur har du fått en så fin och välformad kropp?
Vad glad jag blir! Det är inget särskillt med den! Men jag tränar som sagt fotboll, om det är nyckeln vet jag inte!

Vad är du mest rädd för och varför?
Utan tvekan katter. Uschuschusch! Vet inte varför men jag får rysningar så fort jag ser en!

Är du orolig för gymnasiet?
Lite faktiskt, mest över att jag kommer sakna mina vänner så mycket!

Hur sminkar du dig?
Jag gör inget speciellt, lite täckstift/concealer, vanligt täckpuder och sedan eyeliner/kajal och maskara.

Vad gör du med håret för att få det så lockigt?
Ingenting faktiskt, jag har självfall så jag behöver bara duscha!

Hur ofta slingar du håret eftersom du aldrig har utväxt?
Aldrig slingat håret, men funderar på att göra det snart.

Varför har du kontaktlinser?
Jag har inte linser, jag är den enda i min familj som inte har glasögon!

Var Alfies en utav de mest läsvärda bloggarna du någonsin läst?
Haha den var helt klart läsvärd!

Har du någon gång verkligen gillat mig ?
Skicka iväg ett sms så kan vi ta det där istället!

Hur kan du va så förbaskat söt ?
Haha tack! En fråga utan svar!

Kan du tänka dig att vara ihop med yngre killar? ;)
Asså nu snackar vi inte 5 år yngre killar men typ 1-2?:)
Ja det skulle jag nog, fast det hänger mycket på vem han är och sådant!

har du någon favorit serie? varför just den?
One tree hill för att man blir helt fast i handlingen och det går inte att sluta kolla! Även andra avenyn för det är utan tvekan den bästa svenska serien genom tiderna!

Frågan innan var lite intressant om du skulle kunna vara ihop med ngn yngre kille? om inte, vrf?
----

vad gör dig glad?
När mina vänner är glada, solen skiner, det är varmt och det går bra för mig med det jag gör!

jag vet att tiden egentligen har gått ut men undrar om du gör dina designer själv till bloggen och om du gör gratis designer till andra personer? älskar den du har nu!
Tack!! Jag redigerar allting själv, denna gången krånglade det lite så fick hjälp av en kompis men annars sköter jag det själv. Ja det skulle jag kunna göra, men inte allt för många!

hur redigerar du dina bilder?
Inget alls förutom att retuchera vissa saker t.ex. röda områden/finnar

vilket program?
Photoshop element 10

vilken musik lyssnar du på?
Jag lyssnar på det mesta! Oftast r'n'b

kan du lägga in mer bilder från din vardag, vad du köper, videoklipp, och annat?
Självklart ska jag tänka på detta!

hur har du gjort bloggen så stor? (många läsare)
Den är inte så stor faktiskt, inte om man jämför med många andra. Men för att ägas av en 15 årig tjej från Kvänum så är den väll ganska stor. Det gäller att synas.

vilket rum är du mest i i huset och varför?
Helt klart mitt rum, ,älskar att stänga in mig och lyssna på jättehög musik eller kolla på någon bra film! Spelar gitarr gör jag oxå, och det är en sak jag bara gör inne på mitt rum när dörren är stängd. Vill inte bli störd då, men uppträda och sådant har jag inget svårt för.


TACK FÖR ALLA FRÅGOR OCH JAG HOPPAS NI ÄR NÖJDA MED SVAREN!

     

Kommentarer
Postat av: rebecka

Åh va kul att du läser min blogg! :)

2011-10-22 @ 22:50:39
URL: http://ebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback