RSS 2.0
 
   

Adele & Jessie J

 Den 2011-10-31, kl 20:12:31
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Anna är i farten igen! Var såhäääär nära på att göra sönder denna tapeten med gitarren oxå, phuu.. förra gången ramlade jag framlänges med gitarren i handen så det blev ett hål i väggen. Denna gången ramlade jag baklänges ur sängen så "förstärkningsuttaget" skrapades mot väggen. Konstigt nog syns det inte ett enda märke! Endast ett blåmärke på min rumpa! Men det får jag ta!
Förövrigt så va Joel här en liten stund förut, inte alls lång tid eftersom Filip hotade honom med att han var tvungen att vara tillbaka 19.00 annars skulle Anton sätta sig på honom (vilket hot?!) så det blev bara en liten stund!
Nu sitter jag som ni nog förstod med gitarren, tänkte hitta lite nya låtar att spela! Har även tagit mej vatten över huvudet och börjat spela/sjunga Adele & Jessie J. Galet vad duktiga sångerskor de är båda två! Dom är de enda som spelas i mina högtalare för tillfället! Dör nästan!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback