RSS 2.0
 
   

bröllopstårta

 Den 2011-10-06, kl 07:44:28
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Min morgon har börjat katastrofalt.
Skulle gärna gå och lägga mig igen! Usch, jag vaknade, insåg att de va skola, skulle gå och äta frukost men så blev de inte. Blev så galet sur för ingenting och så är jag för envis för att gå tillbaka till köket. Här ska ingen frukost ätas! Sen ska jag vidare till skolan hade jag tänkt!
Efter skolan antar jag att de är träning? I kvänum? 17.30? Rätta mig om jag har fel! Så den ska jag gå på och sen ska jag gå och lägga mig. Känner att det kan bli en jobbig dag idag.
Även fått en fråga om vad jag har för ringar, så jag tänkte lägga upp en bild på det senare idag!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback