RSS 2.0
 
   

Division 4 västra

 Den 2011-10-06, kl 20:20:05
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Glömde berätta om träningen i det förra inlägget!
Det gick sisådär måste jag säga och tyvärr kan jag inte vara med på någon av matcherna som är kvar. Vi har ju Sjömarken/Sandared hemma på söndag, jag jobbar till 17.00 så jag ska försöka ta mig dit och kolla! Och veckan efter det möter vi Vänersborg borta men då är jag i Ulricehamn och spelar zonturnering som sagt. Lite tråkigt att inte kunna vara med men & andra sidan, jag får ju spela fotboll iallafall!
Vi måste iallafall ta minst fyra poäng för att gå vidare om jag inte räknat fel? Det är en grupp på fyra lag och två stannar i division 4. Så nu får vi se till att vinna!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback