RSS 2.0
 
   

filmtime

 Den 2011-10-30, kl 17:44:51
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 

Nu är jag hemma och tänkter inte röra mig ut fläcken mer idag! Ska ligga i min sköna säng och kolla på film, trodde jag skulle dö där borta på jobbet ett tag! Men som en räddare i nöden kom mamma med mina tabletter och då blev det genast lite bättre! Hon hämtade även min kudde i Jung så nu är jag lycklig!
Detta ska jag fira med en kanelbulle. Mumma!
Så nu är det "no strings attached" som gäller, en kompis tipsade om den så jag laddade ner den igår & ska nu kolla på den! Hoppas den är lika bra som den verkar på trailern!

     

Kommentarer
Postat av: hedvig classon

Gud vilka fina bilder du tar!!

2011-10-30 @ 18:09:22
Postat av: hanna

Bra film!

2011-10-30 @ 19:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback