RSS 2.0
 
   

fredagsmys

 Den 2011-10-13, kl 21:32:42
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu tänker jag gå och lägga mig! Har inte gjort något vettigt idag, mest ätit kakor så imorgon tänker jag dra med ebba på en långpromenad! Du skulle bara våga tacka nej till det!
Sen efter det tänkte jag hjälpa henne med hennes blogg och sen åka till anton & mysa med ozzy! Kanske få ännu fler ärr? Naee, denna gången får anton ingripa! Dom borde sterilisera honom eller vad det heter, livsfarlig ju! Men så otroligt söt så det finns inte!
Sen får vi se vad vi hittar på, det löser sig nog! Ska försöka tvinga honom till att kolla på IDOL om det går också, är inte helt övertygad om det men jag ska göra ett försök!
Men nu ska jag som sagt sova! Lovely!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback